Wanneer
10 juni 2026 - 10:05

Filmclub, ‘The North’

Filmclub‘The North’Vrijdag 12 september 13:30 uur’t Beest in Goes Tien jaar na hun studententijd wagen Chris (35) en Lluis (34) zich aan een 600 km lange wandeltocht door de Schotse Hooglanden. Wat begint als een poging hun vriendschap nieuw leven in te blazen, wordt een confronterende reis vol stilte, eenzaamheid en zelfreflectie. Vertrek: Kortgene: Kerkplein 12.45 uur. We parkeren in Parkeergarage Centrum/de Mythe. Meerijden:5,50 euro (inclusief parkeren) en betalen aan de chauffeur. Na afloop drinken we iets bij Katoen en kleingeld is handig. Kaartje is 10,50 euro en online te koop bij tbeest.nl. Hulp nodig bij het online kopen? Laat het ons weten. Groet, Annemarie, Jolanda en Corien Aanmelden via de knop.klik hier om je aan te melden